Saturday 25 June 2011

cerita kawan saya

saya ada kawan. dia biasa-biasa je orgnye.dia ade pakwe. pakwe dia pon biasa je. dh lame diorg kenal. dh nk dekat sedekad. tp pakwe kawan saya tu belom pon pinang kawan saya tu. saya risau gak, mana tau pakwe dia tu berubah hati ke dgn kwn saya.tapi kawan saya yakin pakwe dia x berubah hati lagi. cuma belum masa nya diorg kawen. tapi bila? sbb dh lame sgt dh diorg bersama. saya pon takot nk tny sbb saya hanya org yg memerhati. tp, saya tahu, kwn saya tu risau dan cemas juga bila saya suara kn pertanyaan itu. dia juga rasa yg pakwe dia dh mula berubah. begitu byk alasan yg pakwe dia bg utk melambatkan kawen. tapi kwn saya masih tabah dan sabar tunggu pakwe dia. saya pon tak tau smpai bila. tapi saya harap diorg kawen satu hari nnt. saya akan doakn mereka bersama selamanya.Amin.

No comments:

Post a Comment